pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Slogany w reklamie i polityce

Autor książki:

Marek Kochan

Dane szczegółowe:
Wydawca: TRIO
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9798374360608
ISBN: 83-8854-235-4
Data: 2009-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to niewątpliwie najbardziej wszechstronne w polskiej literaturze, a do tego nowoczesne i uwzględniające aktualny materiał empiryczny opracowanie poświęcone sloganowi jako jednej z najważniejszych i najdoskonalszych form medialnej retoryki. Prof. Dr hab.. Walery Pisarek

Książka "Slogany w reklamie i polityce" - Marek Kochan - oprawa miękka - Wydawnictwo TRIO. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2002 r.