pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Skuteczny marketing w małej firmie

Autor książki:

Dave Patten

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324618736
ISBN: 978-83-246-1873-6
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sztab doradców ds. marketingu:
  • pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
  • wskaże interesującą niszę rynkową
  • podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
  • wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
  • przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
  • udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy
Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, poprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne -- wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istnienia Twojej firmy, czyli zarabianiu. Jednak, byś niepotrzebnie nie tracił firmowych funduszy, wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zacznij zamieniać swoje trafione pomysły marketingowe w przychody i zyski. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Obowiązkowa publikacja dla małych przedsiębiorców oraz tych, którzy chcą wiedzieć, jak działa marketing. Ta książka to zbiór praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak stosować poszczególne techniki marketingowe w małym przedsiębiorstwie, jak unikać standardowych błędów oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał firmy. Na uwagę zasługuje przyjazny język publikacji, ciekawe przykłady praktyczne oraz stałe nakłanianie czytelnika do aktywnego wprowadzania działań marketingowych. Autor nie mówi, co zrobić -- każde małe przedsiębiorstwo jest bowiem inne -- ale wskazuje, jakie działania należałoby podjąć, aby skutecznie zaistnieć na rynku. Polecam tę książkę tym, którzy zaczynają prowadzić małą firmę, oraz tym, którzy sądzą, że działania marketingowe mają świetnie opanowane -- praktyczna wiedza w niej zawarta ma swoją wartość poznawczą, bez względu na doświadczenie.

dr Agnieszka Dejnaka
Publikacja w atrakcyjny sposób przybliża czytelnika do sedna marketingowego problemu małych firm. Zawarte w książce trzy podstawowe zasady dla przedsiębiorstw sprawdzają się. Publikacja zdecydowanie wyróżnia się na rynku jako praktyczny przewodnik marketingu.

Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University

Książka "Skuteczny marketing w małej firmie" - Dave Patten - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2009 r.