pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rola mediów społecznościowych w przemyśle modowym i luksusowym

Autor książki:

Berlendi Chiara

Dane szczegółowe:
Wydawca: KS OmniScriptum Publishing
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 100 s.
Wymiar: 152x229 mm
EAN: 9786203282443
ISBN: 978-62-0328-244-3
Data: 2025-07-17
344.28 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podczas gdy rekrutacja mediów społecznościowych w ramach planu medialnego firmy jest dziś prawie uważana za `` rutynową działalność w większości sektorów, nie można tego samego powiedzieć o tym, co dotyczy przyjęcia mediów społecznościowych przez branże, w których na łańcuch wartości duży wpływ mają interakcje między ekonomią, zarządzaniem a twórczością i inteligencją. W rzeczywistości, jeśli chodzi o te sektory, przyjęcie tych ostatnich nastąpiło bardzo niedawno i rozwinęło się wykładniczo jedynie w ciągu ostatnich kilku lat. Zgłoszono i przeanalizowano sześć różnych rzeczywistych inicjatyw realizowanych przez sześć różnych firm związanych z sektorem luksusu lub mody (zarówno z niższej, jak i wyższej półki). Uznana swoboda, jaką te branże stosują do swoich liczb i innych rodzajów danych, utrudniała przeprowadzenie rzetelnej analizy ilościowej. W związku z tym wnioski zostały wyciągnięte głównie na podstawie badania sześciu przypadków i częściowo poparte nieoficjalnymi danymi uzyskanymi z wiarygodnych źródeł, takich jak Audiweb, program monitorowania mediów społecznościowych ?Scoutlabs" oraz raporty firm konsultingowych Nielsen i Mc Kinsey.

Książka "Rola mediów społecznościowych w przemyśle modowym i luksusowym" - Berlendi Chiara - oprawa miękka - Wydawnictwo KS OmniScriptum Publishing. Książka posiada 100 stron i została wydana w 2021 r. Cena 344.28 zł. Zapraszamy na zakupy!