Rola mediów społecznościowych w przemyśle modowym i luksusowym
Berlendi Chiara

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | KS OmniScriptum Publishing |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 100 s. |
Wymiar: | 152x229 mm |
EAN: | 9786203282443 |
ISBN: | 978-62-0328-244-3 |
Data: | 2025-07-17 |
Opis książki:
Podczas gdy rekrutacja mediów społecznościowych w ramach planu medialnego firmy jest dziś prawie uważana za `` rutynową działalność w większości sektorów, nie można tego samego powiedzieć o tym, co dotyczy przyjęcia mediów społecznościowych przez branże, w których na łańcuch wartości duży wpływ mają interakcje między ekonomią, zarządzaniem a twórczością i inteligencją. W rzeczywistości, jeśli chodzi o te sektory, przyjęcie tych ostatnich nastąpiło bardzo niedawno i rozwinęło się wykładniczo jedynie w ciągu ostatnich kilku lat. Zgłoszono i przeanalizowano sześć różnych rzeczywistych inicjatyw realizowanych przez sześć różnych firm związanych z sektorem luksusu lub mody (zarówno z niższej, jak i wyższej półki). Uznana swoboda, jaką te branże stosują do swoich liczb i innych rodzajów danych, utrudniała przeprowadzenie rzetelnej analizy ilościowej. W związku z tym wnioski zostały wyciągnięte głównie na podstawie badania sześciu przypadków i częściowo poparte nieoficjalnymi danymi uzyskanymi z wiarygodnych źródeł, takich jak Audiweb, program monitorowania mediów społecznościowych ?Scoutlabs" oraz raporty firm konsultingowych Nielsen i Mc Kinsey.
Książka "Rola mediów społecznościowych w przemyśle modowym i luksusowym" - Berlendi Chiara - oprawa miękka - Wydawnictwo KS OmniScriptum Publishing. Książka posiada 100 stron i została wydana w 2021 r. Cena 344.28 zł. Zapraszamy na zakupy!