pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rewolucja social media

Autor książki:

Michał Sadowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324643950
ISBN: 978-83-246-4395-0
Data: 2012-12-06
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Książka "Rewolucja social media" - Michał Sadowski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2013 r.