pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama farmaceutyczna i pokrewna. Seria: Zarys prawa

Autor książki:

Rafał Szczęsny

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 596 s.
Wymiar: 140x225 mm
EAN: 9788325511159
ISBN: 978-83-2551-115-9
Data: 2009-12-11
Cena wydawcy: 139.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana.
Oddajemy w Państwa ręce opracowanie dotyczące reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, czyli reklamy medycznej oraz reklamy quasi-leków (produktów prezentowanych w sposób wywołujący u odbiorcy wrażenie, że ma do czynienia z lekami lub produktami, które są do nich bardzo podobne, gdyż mają wspólne cechy).
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.

Książka "Reklama farmaceutyczna i pokrewna. Seria: Zarys prawa" - Rafał Szczęsny - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 596 stron i została wydana w 2010 r.