pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. 50 pojęć gratis. Leksykon

Autor książki:

Jolanta Lux

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 155x250 mm
EAN: 9788372329431
ISBN: 978-83-7232-943-1
Data: 2011-02-09
Cena wydawcy: 25.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego. Ta książka przeznaczona jest dla tych którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych realizują różne formy reklamy komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.

Książka "Reklama. 50 pojęć gratis. Leksykon" - Jolanta Lux - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.