pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 1994
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 220x185 mm
EAN: 9788372779564
ISBN: 978-83-7277-956-4
Data: 2020-09-16
Cena wydawcy: 38.47 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystepnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunkacji i uzywanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.).

Książka "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 356 stron i została wydana w 1994 r.