pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Społeczne wyzwania

Autor książki:

Jerzy Olędzki

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375450576
ISBN: 978-83-7545-057-6
Data: 2012-03-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Public relations. Społeczne wyzwania" - Jerzy Olędzki - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2007 r.