pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 418 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375451948
Data: 2025-04-29
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

E-book „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra.