pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788361991588
ISBN: 978-83-6199-158-8
Data: 2013-06-11
Cena wydawcy: 24.66 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi próbę refleksji nad rolą i znaczeniem marketingu oraz public relations w dzisiejszej rzeczywistości społeczno-gospodarczej, tak w aspekcie rynkowym (z perspektywy organizacji), jak i ogólnospołecznym (z perspektywy interesu publicznego). Problematyka PR i marketingu podejmowana jest z perspektywy wielu dyscyplin, wśród których szczególną, role odgrywają nauka o mediach i nauka o zarządzaniu. Interdyscyplinarność spojrzenia pozwala ukazać złożoność public relations i marketingu oraz jest argumentem na rzecz tezy, że komunikowanie instytucjonalne z powodzeniem może być zarówno przedmiotem zainteresowania nauk ekonomicznych, jak i społecznych czy humanistycznych, a badania nad jego istotą, narzędziami, funkcjami czy konsekwencjami kreują, tożsamość co najmniej kilku dyscyplin naukowych.

Książka "Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie" - Michał Kaczmarczyk, Zbigniew Widera - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2013 r.