pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Public relations finansów
książka:

Public relations finansów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ABC
Oprawa: miękka
Ilość stron: 201 s.
Wymiar: 155 x 235 mm
EAN: 9788387286613
ISBN: 83-87286-61-3
Data: 2003-10-14
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna

Public relations finansów - Ferne Arfin - opis książki:

Wspieranie kierownictwa przedsiębiorstwa w dokonywaniu wyboru inwestorów oraz zachęcaniu ich do nabywania akcji firmy, zdobywanie ich zaufania i poparcia rynku, wymiana informacji i ułatwianie komunikowania się z odbiorcami - to najważniejsze funkcje public relations finansów.

Książka, wydana w oryginale przez Financial Times/Pitinan Publishing, zamiast gotowych rozwiązań daje opis funkcjonowania public relations finansów. Charakteryzuje zjawisko w realiach londyńskiego City z punktu widzenia zarówno usługobiorców, jak i usługodawców. Otrzymujemy szeroki, obiektywny obraz znaczenia i perspektyw tej dziedziny, na który składają się: - konkretne przykłady, zaczerpnięte z doświadczeń dyrektorów firm, konsultantów public relations finansów i hwestor relations, bankowców i maklerów,

- wypowiedzi na temat doboru usług, środków na nie przeznaczanych, sposobów oceny działalności konsultantów i mierzenia efektów,

- studia przypadków najbardziej reprezentatywnych firm (Asda, Prudential, Trafalgar House/. - wywiady ż przedstawicielami najważniejszych korporacji w Wielkiej Brytania - dyrektorami generalnymi i prezesami zarządów.

FERNE ARFIN - konsultant corporate communications, dziennikarka współpracująca z "Financial Times", specjalistka w dziedzinie corporate affairs z przeszło dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku europejskim i amerykańskim. Laureatka wielu nagród za pracę w charakterze konsultanta.

Książka „Public relations finansów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ABC.

Książka posiada 201 stron i została wydana w 0000 r.

Spis treści:

Podziękowania

1. Wstęp — odbiorcy i usługodawcy
Public relations finansów — rozwój dyscypliny
Adresaci działań public relations w City
Specjaliści od komunikacji
Podsumowanie

2. Dlaczego się tym zajmujemy?
Czego oczekują przedsiębiorstwa?
Czego na pewno się nie spodziewają?
Podsumowanie

3. Kto tu rządzi?
Corporate affairs — narodziny dyscypliny
Rola najwyższego kierownictwa
Podsumowanie

4. Sprawy praktyczne
Ocena
Koszty
Problemy
Podsumowanie

5. U siebie czy na zewnątrz?
Działy wewnętrzne
Niezależni konsultanci
Konsultanci w zakresie inyestor relations
Podsumowanie

6. Kult osobowości
Wywiady:
Richard V. Giordano
Sir John Harvey-Jones
Mick Newmarch
Sir Simon Homby
Archie Norman
Podsumowanie

7. Budowa zaufania - studium przypadku Asda

8. Na własną rękę — studium przypadku Prudential Corporation PLC

9. Emisja praw poboru - studium przypadku Trafalgar House

10. Wejście na giełdę - historia dwu emisji
Stagecoach - wkraczanie na nieznany grunt
House of Fraser - wyzwanie dwoistej natury

11. Podsumowanie

Indeks

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Public relations finansów"