pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Psychologia Społeczna nr 3-4 (5)/2007. Tom 2

Autor książki:

Maria Lewicka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 200x260 mm
EAN: 9771896180008
ISSN: 1896-1800
Data: 2007-08-22
17.93 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Psychologia Społeczna nr 3-4 (5)/2007. Tom 2 - Maria Lewicka - opis książki:

Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej.
Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym.

Książka „Psychologia Społeczna nr 3-4 (5)/2007. Tom 2” - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2006 r. Cena 17.93 zł. Zapraszamy na zakupy!

Spis treści:

Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use]
Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research],
Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior],
Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students],
Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users],
Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate],
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion] Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology],
Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories],
Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism],
Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws],
Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don’t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by Maciej Dymkowski],
Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology],
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Psychologia Społeczna nr 3-4 (5)/2007. Tom 2"
Maria Lewicka (red.) - autor m.in.:
Produkty podobne:
Między rutyną a refleksyjnością. - okładka książki
Między rutyną a refleksyjnością. Praktyki kulturowe... Tomasz Maślanka, Konstanty Strzyczkowski
Teoretyczne podstawy socjologii - okładka książki
Teoretyczne podstawy socjologii wiedzy. Tom 3 Paweł Bytniewski, Mirosław Chałubiński (red.)