pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Przeciwdziałanie i zwalczanie piractwa morskiego
książka:

Przeciwdziałanie i zwalczanie piractwa morskiego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
EAN: 9788380853157
ISBN: 978-83-8085-315-7
Data: 2017-02-07
Cena: 38.68  Cena wydawcy: 48.00 zł Oszczędzasz: 9.32 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Przeciwdziałanie i zwalczanie piractwa morskiego - Daria Olender - opis książki:

Publikacja swoim zakresem przedmiotowym obejmuje metody i środki przeciwdziałania oraz zwalczania współczesnego piractwa morskiego w świetle obowiązujących uregulowań prawnych oraz międzynarodowej praktyki zwalczania tego zjawiska. Wyjaśniono pojęcie piractwa i ukazano je na tle innych form przemocy morskiej. Przedstawiono historię piractwa oraz genezę i charakterystykę zjawiska w dzisiejszej formie. Dokonano geograficznej rejonizacji wraz z przedstawieniem metod działania piratów w poszczególnych rejonach o zwiększonym ryzyku. Adekwatnie do obszarów wskazano obecne sposoby przeciwdziałania oraz zwalczania piractwa, dokonano ich oceny, wskazano niedomagania i propozycje zmian ukierunkowanych na zwiększenie efektywności realizowanych przedsięwzięć.

Książka przeznaczona jest dla specjalistów, pasjonatów morza i spraw morskich oraz osób zajmujących się międzynarodowym prawem morza. Może stanowić doskonały materiał uzupełniający na kursach doskonalących przeznaczonych dla załóg statków w zakresie przygotowania do działań anty- i kontrpirackich.

Książka „Przeciwdziałanie i zwalczanie piractwa morskiego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 202 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Przeciwdziałanie i zwalczanie piractwa morskiego"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Teoria rozwoju - okładka książki
Teoria rozwoju Franciszek Piontek, Barbara Piontek
Zarządzanie środowiskiem w Polsce - okładka książki
Zarządzanie środowiskiem w Polsce Bazyli Poskrobko, Tomasz Poskrobko
Marketing polityczny w Internecie - okładka książki
Marketing polityczny w Internecie Jarosław Zieliński