pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Promocja w Internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374264693
ISBN: 9788374264693
Data: 2012-01-20
pozycja niedostępna

Promocja w Internecie - Grzegorz Mazurek - opis książki:

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz: - optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, - właściwie stosować reklamę w Internecie, - zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, - kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, - mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: - zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), - podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, - modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

Promocja w Internecie to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.

Książka Promocja w Internecie - oprawa miękka - Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr.

Książka posiada 188 stron i została wydana w 2008 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Promocja w Internecie"
Grzegorz Mazurek - autor m.in.:
Intranet. Skuteczna komunikacja - okładka książki
Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek;
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy - okładka książki
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety... Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.);