pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Autor książki:

Alicja Grochowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 348 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788374892254
ISBN: 978-83-7489-225-4
Data: 2009-08-25
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?

"Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [...] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności".

Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

Książka "Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie" - Alicja Grochowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2009 r.