pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Problemy konwergencji mediów II

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788364788130
ISBN: 978-83-64788-13-0
Data: 2016-05-20
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monograa Problemy konwergencji mediów II jest pokłosiem organizowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Akademię Ignatianum w Krakowie, Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Komunikacją Społeczną oraz Fundację „Humanitas” II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Problemy konwergencji mediów w Polsce”, która odbyła się w czerwcu 2014 rok w Krakowie.

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.

Książka "Problemy konwergencji mediów II" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2015 r.