pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama

Autor książki:

Andrzej Falkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788389120069
ISBN: 83-89120-06-2
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka "Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama" pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy.

Książka "Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama" - Andrzej Falkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.