pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Postmodernistyczne zachowania konsumenckie na rynku turystycznym w Polsce. Seria: Prace Monograficzne 823

Autor książki:

Krzysztof Sala

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788380840126
ISBN: 978-83-8084-012-6
ISSN: 0239-6025
Data: 2018-05-16
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor bada nowe rodzaje turystyki w kontekście postmodernistycznych zachowań konsumenckich. Przedmiotem rozważań są: questing (tzw. turystyka z zagadkami), couchsurfing (tzw. kanapowanie) i groundhopping (tzw. turystyka stadionowa). Mają one na razie niewielki udział w całkowitym ruchu turystycznym na świecie i w Polsce, ale ciągle się rozwijają i stanowią atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnych form uprawiania turystyki. Prace Monograficzne 823.

Książka "Postmodernistyczne zachowania konsumenckie na rynku turystycznym w Polsce. Seria: Prace Monograficzne 823" - Krzysztof Sala - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2018 r.