pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy marketingu

Autor książki:

Teodor Kramer

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 215 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320814873
ISBN: 83-2081-487-1
Data: 2009-02-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.

Książka "Podstawy marketingu" - Teodor Kramer - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 215 stron i została wydana w 2004 r.