pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788380881440
ISBN: 978-83-8088-144-0
Data: 2016-11-04
Cena wydawcy: 45.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Książka składa się z pięciu rozdziałów dotyczących merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem analizy strategicznej jako instrumentu wykorzystywanego w rozważanych obszarach zarówno przez inwestorów, jak i zarządzających spółką. W każdym rozdziale Czytelnik może zapoznać się z wiedzą z danej dziedziny, znajdzie też problemy do samodzielnego rozwiązania, pytania testowe i zadania praktyczne.

Publikacja ukazuje wielość, złożoność i różnorodność zjawisk zachodzących w toku zarządzania przedsiębiorstwem oraz prezentuje metody, techniki i narzędzia służące do prawidłowej oceny jednostki i jej otoczenia. Adresowana jest przede wszystkim do słuchaczy studiów związanych z finansami i naukami o zarządzani u. Będzie również przydatna inwestorom indywidualnym, analitykom i specjalistom, którzy pragną dobierać akcje spółek w przemyślany sposób, a także osobom poszukującym narzędzi analizy strategicznej do celów niezwiązanych z obrotem papierami wartościowymi

Książka "Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne" - Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2016 r.