pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
EAN: 9788380846135
ISBN: 978-83-8084-613-5
ISSN: 2450-7865
Data: 2021-09-09
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia dotyczy wybranych aspektów funkcjonowania sektora handlu detalicznego w Polsce. Analizie poddano dwie formy instytucjonalne handlu, a mianowicie centra handlowe i place targowe, podkreślając w tytule odmienność tych form oraz wskazując na nie jako na reprezentatywne oblicza procesów dokonujących się we współczesnym handlu. Szczególnie istotny jest materiał empiryczny oraz próba zwrócenia uwagi na przenikanie się współcześnie różnych form handlu z punktu widzenia preferencji i zachowań konsumentów.

Książka "Place targowe i centra handlowe. Dwa oblicza współczesnego handlu w Polsce" - Anna Irena Szymańska, Monika Płaziak - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2021 r.