pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pedagogiczna teoria szkoły. Studium na podstawie niemieckich teorii szkoły

Autor książki:

Marek Kościelniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 410 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323347613
ISBN: 978-83-2334-761-3
Data: 2019-11-18
Cena wydawcy: 46.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Dla mnie osobiście najbardziej interesującym aspektem, jaki zauważam w książce, jest akcent pedagogiczny związany z pytaniem i dążeniem do ujmowania teorii szkoły jako dyscypliny czy też teorii pedagogicznej oraz podejmowaniem zagadnień nauczania i wychowania w jej ramach. Czyni to bardzo jasnym stanowisko Autora, jak też wpisuje całą problematykę w obszar poszukiwań współczesnej i dawnej myśli pedagogicznej. Autor wybrał bardzo interesujących poznawczo oraz ważnych dla pedagogiki szkolnej autorów i ich koncepcje, których większość rzeczywiście powinna być bliżej zaprezentowana w polskiej myśli pedagogicznej. Praca Autora wpisuje się zatem w lukę - zwłaszcza związaną ze współczesnymi autorami podejmującymi refleksję nad szkołą".

ks. prof. dr hab. Marian Nowak, Dyrektor Instytutu Pedagogiki KUL
Marek Stanisław Kościelniak pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem monografii "Zrozumieć Rogersa. Studium koncepcji pedagogicznych Carla R. Rogersa", artykułów naukowych w czasopismach polskich i międzynarodowych oraz licznych rozdziałów w polskich i zagranicznych publikacjach wieloautorskich. Jest również redaktorem naukowym kilku książek wydanych w języku angielskim i polskim oraz tłumaczem angielskojęzycznej literatury pedagogicznej. "Pedagogiczna teoria szkoły. Studium na podstawie niemieckich teorii szkoły" to owoc wieloletnich studiów nad niemiecką literaturą pedagogiczną.

Książka "Pedagogiczna teoria szkoły. Studium na podstawie niemieckich teorii szkoły" - Marek Kościelniak - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 410 stron i została wydana w 2019 r.