pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą. Nowy sposób wynagradzania i motywowania

Autor książki:

Ewa Beck-Krala

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375266450
ISBN: 978-83-7526-645-0
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe.
W publikacji przedstawiono kompleksowy zestaw zagadnień, do których należą: partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych - klasyfikacja, koncepcje, najnowsze tendencje, istota, założenia i geneza programów partycypacji w korzyściach przedsiębiorstwa w świetle dotychczasowych teorii i badań empirycznych, konstrukcja oraz sposób funkcjonowania i wdrażania programów partycypacji w korzyściach, propozycja programu możliwego do wdrożenia w warunkach polskich - schemat budowy, praktyczne procedury i narzędzia, dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków kilku firm, które wprowadziły programy partycypacji pracowniczej.
Całość podsumowują ogólne wnioski i zalecenia dla polskich firm rozważających wdrożenie podobnych inicjatyw.
Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.

Książka "Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą. Nowy sposób wynagradzania i motywowania" - Ewa Beck-Krala - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2008 r.