pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe myślenie strategiczne

Autor książki:

Michel Robert

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788361732198
ISBN: 978-83-61732-19-8
Data: 2009-11-17
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w Sali konferencyjnej. Michel Robert, ceniony ekspert od spraw zarządzania oraz autor książkowych bestsellerów z tej dziedziny, wie o tym z własnego doświadczenia. W ciągu minionych 25 lat uczestniczył w wielu sesjach planistycznych z udziałem dyrektorów i zespołów kierowniczych niemal 500 przedsiębiorstw, inicjując procesy myślenia strategicznego, które pozwalały firmom uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją.
W książce Nowe myślenie strategiczne Robert pokazuje czytelnikowi, jak można stworzyć i wdrożyć skuteczne strategie wzrostu firmy i eliminowania konkurentów. Czerpiąc z całych dziesięcioleci doświadczeń w przekształcaniu firm najrozmaitszej wielości na całym świecie, Robert pokazuje, jak dzięki jego sprawdzonym metodom można zaoszczędzić firmie pieniędzy i czasu oraz bardzo szybko osiągnąć trwałe wyniki.

Książka "Nowe myślenie strategiczne" - Michel Robert - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2009 r.