pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku

Autor książki:

Tomasz Gackowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375454758
ISBN: 978-83-7545-475-8
Data: 2013-12-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 21. serii Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych Unikając popadania w skrajności ("nic nowego",tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też sąnowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza." prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Książka "Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2013 r.