pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość.

Autor książki:

Peter F. Drucker

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2004
Oprawa: twarda
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 160x238 mm
EAN: 9788388931499
ISBN: 83-88931-49-0
Data: 2005-06-02
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Można mówić już o tysiącach menedżerów, którzy są gorliwymi czytelnikami książek Petera Druckera - ta pozycja przysporzy kolejnych. Zajmuje się ona tym - co, kiedy i dlaczego, taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami i strategiami, doborem pracowników, systemem ich płac i nagród. Nie tylko menedżerowie we wszelkiego rodzaju działalności gospodarczej uznają to dzieło za odkrywcze i pasjonujące, lecz także wykładowcy oraz studenci kierunków zarządzania i biznesu. Wysoce oryginalne w podejściu, jest ono zarazem praktycznym i oświecającym studium podstawowej - choć lekceważonej dotąd - sfery, decydującej dla współczesnego świata.

Książka "Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość." - Peter F. Drucker - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2004 r.