pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Narzędzia Google dla e-commerce
książka:

Narzędzia Google dla e-commerce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
EAN: 9788328342460
ISBN: 978-83-2834-246-0
Data: 2018-09-13
Cena: 26.06  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 13.84 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Narzędzia Google dla e-commerce - Krzysztof Marzec - opis książki:

Googleowa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!
Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google Ad Words oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji Deva Group. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Da Wanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

O autorze
Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google Ad Words oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji Deva Group. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Da Wanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

Książka „Narzędzia Google dla e-commerce” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 240 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Narzędzia Google dla e-commerce"
Krzysztof Marzec - autor m.in.:
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym - okładka książki
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Docker. Praktyczne zastosowania - okładka książki
Docker. Praktyczne zastosowania Karl Matthias, Sean P. Kane
Leki w ratownictwie medycznym - okładka książki
Leki w ratownictwie medycznym Jacek Kleszczyński, Marcin Zawadzki (red.)
Żywienie w podeszłym wieku - okładka książki
Żywienie w podeszłym wieku Claudia Menebröcker, Christine Smoliner
Produkty podobne:
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, - okładka książki
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez... Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński
Internet. Ćwiczenia praktyczne - okładka książki
Internet. Ćwiczenia praktyczne Maria Sokół, Piotr Rajca