pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 978830116067801
ISBN: 978-83-0116-067-8
Data: 2009-10-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.
Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.
Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Książka "Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2009 r.