pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych

Autor książki:

Dorota Mącik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Grado
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788361201106
ISBN: 978-83-6120-110-6
Data: 2008-10-15
Cena wydawcy: 27.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Interesująca monografia dotyczy mało poznanego zjawiska, choć obecnego zapewne co najmniej od czasu powstania marketów, mianowicie skłonności człowieka do dokonywania zakupów, których nie planował, których często wcale nie potrzebuję, ale przed którymi nie potrafi się powstrzymać. [...] Opracowanie zawiera obszerny i wieloaspektowy opis zjawiska, przegląd badań prowadzonych nad nieplanowanymi zakupami i nad różnymi właściwościami ludzi wykazujący, podatność na tego typu problemy oraz obszerny raport z badań.

Z recenzji prof. dr. hab. Piotra Olesia
Recenzowana książka stanowi nowe i oryginalne podejście do wyodrębnienia oraz zmierzenia zmiennych osobowościowych, związanych ze zróżnicowaniem motywacji i nasileniem skłonności do dokonywania zakupów w sposób nieplanowany. [...] Umiejętne połączenie warstwy studialno-teoretycznej i empirycznego rozpoznania [...] zwiększa krąg odbiorców. Będą nimi – jak sądzę – nie tylko psycholodzy, terapeuci, ale także wszyscy zainteresowani zachowaniami konsumentów, różnymi formami promocji, a w szczególności reklamą.

Z recenzji prof. dr hab. Genowefy Sobczyk

Książka "Między przyjemnością a uzależnieniem. Psychologia zakupów nieplanowanych" - Dorota Mącik - oprawa miękka - Wydawnictwo Grado.