pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku

Autor książki:

Tomasz Gackowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 158x234 mm
EAN: 9788375455649
ISBN: 978-83-7545-564-9
Data: 2015-02-04
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia.

Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce.

Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski

Książka "Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2014 r.