pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media Mosaic. Modern Media in the World

Autor książki:

Anna Siewierska-Chmaj

Dane szczegółowe:
Wydawca: KONSORCJUM AKADEMICKIE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788362259373
ISBN: 978-83-6225-937-3
Data: 2013-01-31
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontroli niemal wszystkich kluczowych obszarów życia społecznego, począwszy od gospodarki, przez sprawy socjalne, na polityce kończąc. Jako, że coraz częściej to właśnie media kreują postrzeganie świata przez ludzi, tak istotne jest, aby rozumieć ich sposób funkcjonowania, rolę jaką odgrywają w poszczególnych krajach, oraz być świadomym zmian, które następując w mediach, wywierają także wpływ na życie nas wszystkich. Autorzy książki Medialna mozaika. Współczesne media na świecie pokazują różnorodność światowych mediów z bardzo szerokiej perspektywy. Procesy globalizacji, rewolucja technologiczna w dziedzinie środków przekazu, a także zmiany polityczne, sprawiły, że współczesne media odgrywają dzisiaj niezwykle ważną rolę, wpływając na bieg wydarzeń niemal w każdej dziedzinie życia. Pogłębiona analiza na temat roli mediów w globalnym świecie wydaje się dzisiaj bardziej potrzebna, niż kiedykolwiek wcześniej. Będzie to z pewnością interesująca lektura zarówno dla studentów kierunków humanistycznych (szczególnie dziennikarstwa i nauk politycznych), jak i dla dziennikarzy i politologów.

Książka "Media Mosaic. Modern Media in the World" - Anna Siewierska-Chmaj - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo KONSORCJUM AKADEMICKIE. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2012 r.