pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Media alternatywne i zaangażowanie społeczne
książka:

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788301172268
ISBN: 978-83-0117-226-8
Data: 2012-10-24
Cena: 49.12  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.88 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne - Leah A. Lievrouw - opis książki:

Nowe spojrzenie na współczesne media przyjmujące jednoznacznie alternatywną, zaangażowaną społecznie lub opozycyjną perspektywę. Autor dokonuje przeglądu kulturowych źródeł projektów realizowanych w mediach alternatywnych, teorii nowych ruchów społecznych i sztuki zaangażowanej.

Przedstawia przykłady ilustrujące, w jaki sposób twórcy poszczególnych projektów alternatywnych i zaangażowanych wykorzystują możliwości i cechy nowych mediów do zdobywania poparcia i zapewniania współudziału użytkowników, aby osiągnąć wyznaczone cele społeczne, polityczne lub kulturowe.

Książka „Media alternatywne i zaangażowanie społeczne” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 318 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Media alternatywne i zaangażowanie społeczne"
Produkty podobne:
Współczesne media. Tom 1. Wartości - okładka książki
Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)
Polityczność mediów - okładka książki
Polityczność mediów Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Grażyna Stachyra, Artur Żywiołek