pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media a wyzwania XXI wieku

Autor książki:

Małgorzata Bonikowska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: TRIO
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 144x205 mm
EAN: 9788374361743
ISBN: 978-83-7436-174-3
Data: 2009-03-26
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowa publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej oraz zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami rozdziałów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są znani i cenieni ludzie mediów m.in. Andrzej Krajewski Bernard Margueritte Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju a także wskazują na problemy i zagrożenia które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa takich jak obiektywizm czy misja Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów goniących dziś za czytelnikami i próbujących zgadnąć co mu w duszy gra Jakie cech powinien mieć ten zawód aby się utrzymać na rynku

Książka "Media a wyzwania XXI wieku" - Małgorzata Bonikowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo TRIO. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2009 r.