pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
książka:

Media a integracja europejska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 176 x 250 mm
EAN: 9788323317852
ISBN: 83-233-1785-2
Data:2001-01-13
Przecena!!! 18.90  25.20  6.3 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Media a integracja europejska - Agnieszka Hess, Teresa Sasińska-Klas - opis książki:

Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Europy. Odgrywając - z większym lub mnijszym sukcesem - rolę edukacyjną oraz kształtując opinię publiczną, media pozwoliły jednocześnie na ujawnienie się społecznych nadziei i niepokojów związanych z planowanym przełomem. Prasa, radio, telewizja, Internet znalazły się w centrum społecznych procesów i przemian poznawczych, jakie pociąga za sobą wejście Polski do UE. Odpowiedzi na pytanie, czy i jak polskim mediom udaje się sprostać temu zadaniu, a także konfrontacji ich roli w procesach akcesyjnych z rolą, jaką odegrały w nich systemy medialne w krajach, które procesy integracyjne mają już za sobą, poświęcona jest niniejsza praca zbiorowa, przygotowana przez autorów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Książka „Media a integracja europejska” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 198 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Media a integracja europejska"
Agnieszka Hess, Teresa Sasińska-Klas (red.) - autor m.in.:
Opcja czy osoba? - okładka książki
Opcja czy osoba? Michał Bukowski, Jarosław Flis, Agnieszka Hess, Agnieszka Szymańska;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Pogranicze polsko-niemieckie po - okładka książki
Pogranicze polsko-niemieckie po 2004 roku. Nowa... Jarosław Jańczak, Magdalena Musiał-Karg (red.)
Media a wyzwania XXI wieku - okładka książki
Media a wyzwania XXI wieku Małgorzata Bonikowska (red.)
Produkty podobne:
Hiszpania. Media masowe i wybory - okładka książki
Hiszpania. Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Kuś (red.)
Aktualna kondycja integracji europejskiej - okładka książki
Aktualna kondycja integracji europejskiej w obliczu... Helena Tendera-Właszczuk, Rafał Prostak (red.)