pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mass media. Metody badań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 656 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323322825
ISBN: 978-83-2332-282-5
Data: 2008-07-02
Cena wydawcy: 73.49 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań – jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie – oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.

Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.

John Wright, University of Florida
Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.

Shuhua Zhou, University of Alabama
Roger D. Wimmer (Ph. D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.

Joseph R. Dominick (Ph. D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.

Książka "Mass media. Metody badań" - Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 656 stron i została wydana w 2008 r.