pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing według Teda Levitta

Autor książki:

Theodore Levitt

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324609062
ISBN: 978-83-246-0906-2
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ponadczasowa klasyka marketingu
  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama:poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest Biblią marketingu". W takim układzie Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.
Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz

Książka "Marketing według Teda Levitta" - Theodore Levitt - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2008 r.