pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w szkolnictwie

Autor książki:

Hanna Hall

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 149x210 mm
EAN: 9788374167567
ISBN: 83-7416-756-4
Data: 2008-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenia w tym zakresie polskich i zagranicznych szkót wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.

Książka "Marketing w szkolnictwie" - Hanna Hall - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.