pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Autor książki:

Tadeusz Sztucki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 1998
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 144x204 mm
EAN: 9788385428343
ISBN: 83-85428-34-8
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.

Książka "Marketing w pytaniach i odpowiedziach" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 272 stron i została wydana w 1998 r.