pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Autor książki:

Maciej Ślużyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788373613669
ISBN: 83-7361-366-8
Data: 2011-12-21
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.

Dzięki tej książce:
  • będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...

Książka "Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych" - Maciej Ślużyński - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2004 r.