pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Marketing usług hotelarskich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830210749851
ISBN: 978-83-0210-749-8
Data: 2011-04-05
Cena: 36.78 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing usług hotelarskich - Jan Cetner - opis podręcznika:

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: - podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, - badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, - mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Marketing usług hotelarskich"
Jan Cetner - autor m.in.:
Produkty podobne:
Organizacja pracy w hotelarstwie - okładka książki
Organizacja pracy w hotelarstwie cz. 2 Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Marketing. Podręcznik. Ekonomika - okładka podręcznika
Marketing. Podręcznik. Ekonomika cz. 3 Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka