pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
podręcznik:

Marketing usług hotelarskich

autor:

Jan Cetner

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830210749851
ISBN: 978-83-0210-749-8
Data: 2011-04-05
39.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing usług hotelarskich - Jan Cetner - opis podręcznika:

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: - podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, - badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, - mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

Podręcznik „Marketing usług hotelarskich” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 39.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Marketing usług hotelarskich"
Jan Cetner - autor m.in.:
Produkty podobne:
Marketing. Podręcznik. Ekonomika - okładka podręcznika
Marketing. Podręcznik. Ekonomika cz. 3 Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Marketing sportu - okładka książki
Marketing sportu Andrzej Sznajder
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)
Marketing w działalności gospodarczej. - okładka książki
Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła... Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski