pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing - to działa!

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326405716
ISBN: 978-83-2640-571-6
Data: 2010-11-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.
Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.

Książka "Marketing - to działa!" - Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2010 r.