pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing sensoryczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788320819229
ISBN: 978-83-208-1922-9
Data: 2010-11-25
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ważną rolę wprocesach zakupu ikonsumpcji a także postrzeganiu firm marek iproduktów odgrywają zmysły wzroku słuchu węchu dotyku ismaku. Wiedza ozmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak wwiększości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego jak sprawić aby klienci dostrzegli produkt lub markę. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości iwartości firmy wdążeniu do długofalowego celu jakim jest zwiększenie świadomości marki oraztworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka prezentująca teorię ipraktykę marketingu sensorycznego. Eksperci wtej dziedzinie przekazują wniej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych zdziedziny psychologii doświadczeniach firm izachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego przyjęli oni założenie że opercepcji produktów iusług przezklientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą otym pamiętać gdy formułują strategie marketingowe a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych racjonalnych izmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku izdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język orazinteresujące przykłady firm europejskich iamerykańskich które już stosują marketing sensoryczny wswojej działalności. Książka jest adresowana do studentów a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy iinspiracji do refleksji dlapraktyków marketingu orazbadaczy istudentów.

Książka "Marketing sensoryczny" - Niklas Broweus, Bertil Hulten, Harcus van Dijk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2010 r.