pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 646 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788301140519
ISBN: 978-83-0114-051-9
Data: 2009-03-06
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami

Książka "Marketing. Podręcznik akademicki" - Eugeniusz Michalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 646 stron i została wydana w 2009 r.