pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partnerski na rynku usług

Autor książki:

Robert Furtak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320814729
ISBN: 83-208-1472-3
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 31.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami, zaprezentował modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy licznych studiów podyplomowych oraz menedżerów zajmujących się tą tematyka w praktyce.

Książka "Marketing partnerski na rynku usług" - Robert Furtak - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2003 r.