pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing miedzynarodowy

Autor książki:

Aleksandra Grzesiuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375560053
ISBN: 978-83-7556-005-3
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi ”? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci Mc Donalds w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.
Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

Książka "Marketing miedzynarodowy" - Aleksandra Grzesiuk - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2007 r.