pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Materiały do ćwiczeń

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788325530952
ISBN: 978-83-2553-095-2
Data: 2011-10-07
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów. Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Książka "Marketing. Materiały do ćwiczeń" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2011 r.