pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing dla żółtodziobów

Autor książki:

Sarah White

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Oprawa: miękka
Ilość stron: 512 s.
Wymiar: 187x231 mm
EAN: 9788373011717
ISBN: 83-7301-171-4
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing staje się coraz bardziej niezbędnym elementem sukcesu firmy? i małej i dużej. Posługując się przykładami różnych firm, autorka przedstawia ich sposób analizowania sytuacji, opracowywania twórczych planów strategicznych i wcielania ich w życie. Prezentowane przez nią metody są połączeniem teorii szkół biznesu i podejścia praktycznego. Atutem książki jest również to, że najróżniejsze zagadnienia marketingu są opisane zrozumiałym językiem.

Książka "Marketing dla żółtodziobów" - Sarah White - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.