pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing dla prawników

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788374831031
ISBN: 83-7483-103-0
Data: 2008-11-22
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zapewne „zalewu adwokatów” nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo „wyparcia z rynku” zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują „szytej na miarę” koncepcji marketingowej.
Książka „Marketing dla prawników” zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.

Książka "Marketing dla prawników" - Werner Pepels, Brunhilde Steckler - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2006 r.