pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mapy strategii w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374893527
ISBN: 978-83-7489-352-7
Data: 2011-09-29
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.

Książka "Mapy strategii w biznesie" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2011 r.