pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Leksykon marketingu

Autor książki:

Iwona Kienzler

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 125x194 mm
EAN: 9788325501969
ISBN: 978-83-2550-196-9
Data: 2009-02-10
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Książka "Leksykon marketingu" - Iwona Kienzler - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2008 r.